środa, 17 lutego 2016

{Informacje nie do tematu}: Czy będzie kontynuacja, jak nie ma motywacji?

Cześć :)

Z ogromnym poślizgiem dodaję tutaj na Gwiezdną Armię pewną informację.
Wiem, że opowiadanie zawiesiłam na tak ogromny czas i przez ten odcinek opiekowałam się Dziwnym Światem.
Trawią mnie jednak wątpliwości, które, mam nadzieję, pomożecie mi rozwikłać.

Co prawda, mam już gotowy rozdział nr 5, ale nie wiem, czy opłaca się go tu dodawać. Zauważyłam, że mimo obserwacji na blogu jest mało komentarzy, a to zmusza mnie do jednej decyzji…
Zdecydowałam, że zawieszę blog.

Bardzo przepraszam tych, którym zależało na rozdziale.
Opowiadanie wydaje mi się za bardzo… co cóż… dziwne.

Chyba pisanie bloga-opowiadania nie jest dla mnie.
Z wielką skruchą zawieszam Gwiezdną Armię i jeszcze raz przepraszam ;(









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz