poniedziałek, 14 listopada 2016

{Informacje nie do tematu}: Wypalenie... Umieranie... Odejście...

Witam!

Muszę się przyznać, że długo tu nie pisałam.
Nie podołałam zadaniu.
Miałam tu tworzyć ciąg dalszy historii Gwiezdnej Armii, lecz prawda jest taka, że się wypaliłam.
Ostatnią aktywność historii zaaktualizowałam 20 sierpnia.
Mam jednak obawy, że nie uda mi się dokończyć tej historii. Narobiłam sobie zbędnych nadziei i zawiodłam Czytelników.
Bardzo przepraszam.
Być może będzie najlepiej, jak zamknę ten blog, i będę prowadzić jeden, z którego prowadzenia mam satysfakcję.
Tak więc, umieram w tej części Blogosfery.

Jeszcze raz bardzo przepraszam… 

 

1 komentarz:

  1. Podziwiam Cię za wytrwałość. Sama, gdy próbuję coś napisać od razu mam pustkę w głowie.

    Pozdrawiam :+

    OdpowiedzUsuń